Det där är jag, och jag

En fin mental representation av hur jag känner mig.

Yay, jag har memorerat ett av grundbegreppen i kognitionsvetenskap: mentala representationer. Det går framåt, sakta men säkert. (>_-)o







Imorgon har vi första vardagen utan föreläsning. Jag ska sova. Och kanske masa mig ned på stan och låna lättläst ungdomsfantasy. Det är spännande att läsa kognitionslitteratur, men inte när hjärnan skrumpnat ihop till ett russin och har likvärdig förmåga att reflektera över och minnas avancerade nya tankar och frågeställningar.

Jag vill också leta upp Seriebörsen och köpa billig manga. ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

Seriebörsen har jag funderat på att leta reda på ett tag men det har inte blivit av. Om du vill ha sällskap dit kan du höra av dig. Jag behöver köpa mig en death note.



Hoppas att du blir frisk snart vännen! kram

2008-08-26 @ 23:46:16
Postat av: Shva

Jag har spanat in Seriebörsen på kartan, men har inte haft tillfälle att gå dit än. Ska göra det när jag kommer tillbaka från Falun, vi får höras om det då! :D

2008-08-28 @ 17:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0