Flyttskänkning

Det är otroligt tillfredsställande att göra sig av med prylar! Nästan lika mycket som att köpa dem faktiskt. Lustig känsla, jag blir liksom lättare inombords. Bäst är det när jag inte säljer sakerna (vilket stjäl både tid och energi) utan bara skänker bort dem, rakt av. Sju kassar till Myrorna och diverse högar som frankt ställt i korridoren utanför. I korridoren? Ja, allt har blivit upplockat, från gamla tv- och datorapparater till tavlor och kuddar. Det är perfekt, andra människor blir glada, sakerna kommer till användning igen och jag sparar resor till tippen. Framför allt blir jag nöjd och glad och får mindre att släpa på i flytten. Hm, de där soffkuddarna ryker nog också... jag hittar bara mer och mer när jag tittar mig omkring!

Det kommer bli trist i lägenheten sista veckan när hälften av möblerna är bortkörda och det står packade banankartonger överallt, men det kan jag leva med! Så länge min dator står uppmonterad kan jag försvinna bort från världen och trivas ändå. ;)

Nedräkning: 10 dagar till flytten!

Kommentarer
Postat av: Sve

Här är tv:n jag tipsade om... men inte 1080p som sagt utan endast 720p...



Lycka till med packandet och WoW:andet :)

2008-08-09 @ 18:17:58
URL: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=81446
Postat av: Endazil

10 dagar till flytt? Flyttar du den 17e?! Trodde du flyttade den första september.

2008-08-10 @ 15:04:41
Postat av: Shva

Tack, Sve! Jag har svårt att bestämma mig för om det är bättre att beställa en TV nu och be om senare leverans, eller vänta och köpa efter OS när jag flyttat. Det är ju billigare nu, fast smidigare senare!



Jag flyttar den 18:e (10+8=17? hihi) till min kompis i Linköping, Endazil. Terminen börjar ju då! Riktiga flyttlasset går däremot i september. :)

2008-08-11 @ 17:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0