På väg mot det nya livet

Mentalt sitter jag redan på tåget till Linköping. Det känns snarast märkligt att kroppen fortfarande är kvar i den "gamla" vardagen i Falun - jag får centrera tillbaka mig själv då och då, så att jag kan utföra mitt jobb.

Det enda jag ångrar är att jag inte hann spendera en sista dag med mamsen på kolonilotten, och se uteplatsen hon nyss byggt färdigt ochär mycket stolt över. Å andra sidan får vi spendera den sista helgen i månaden ihop, när jag sover hos henne och vi ordnar flytten tillsammans. Jag kanske kan klämma in en snabb visit då? Den är en behaglig plats att vara på, kolonilotten. Kommer faktiskt sakna Göran också, mammas kille, han är en riktigt reko kille och lätt att umgås med. Både han och min syster (som kommer på Falubesök innan hon sticker ett halvår till Australien) hjälper till med flytten, så det blir perfekt. En hel liten sammankomst! En träff med Mia och Sverker ska givetvis också petas in, mina kompisar som jag nog kommer sakna mest borta i Linköping.

Det här blir sista inlägget före skolstarten. Nästa gång rapporterar jag hur det gick. 

Linköping, here I come!  \(>o<)/

Kommentarer
Postat av: Sve

Oj, jag kommenterade visst att vi borde ses till förra inlägget, men det var ju i det här du skrev om det =)



Jaja, jag kan ju inte vara bäst på allt...

2008-08-18 @ 07:32:53
Postat av: Mia

Jättekram till dig! Lycka till och ha det jättebra!

Och /cheer för dina söta smileys!

2008-08-18 @ 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0