Kämpa på, lite till... (o_-)b

Nu har jag snart förberett klart flytten, och tur är det, för jag sticker i övermorgon! Känner mig otålig drällandes här på jobbet, jag vill vara hemma och packa färdigt.

Just nu ser jag mest av allt fram emot nästa helg faktiskt. När jobbet, förberedelserna, resan till Ákos och terminsstarten är avklarad - och jag äntligen får vila ett tag! Ingen dator och inga tvspel, men det kommer bara bli skönt. Ska krypa upp i soffan och mysa med en bok och en kopp ångande te. Mmm.... Underbart.

Stora förändringar drar så mycket energi, det är tur att man bara gör dem ibland! Jag vill bara lägga mig ned och sova 15 timmar nu, och inte göra något ansträngande alls på en vecka.

....

Men jäkla skiiit. Webbläsaren raderade all text när jag tryckte på Tillbaka efter Förhandsgranska. Bloggen hade autosparat första biten men resten försvann ut i etern. Tja, det var nog lika bra, jag klagade mest, det gör ju ingen glad. 

Nu ropar den försummade valsen på mig där ute. So long!


Kommentarer
Postat av: Sve

Jag funderade länge på vad det var för försummad varelse som ropade på dig och kom tillbaka till datorn nu och läste igen och ser att det visst står valsen, inte varelsen.



Tänk vad skönt när du kommit in i Lkpg och fått ordning på allt. Lycka till!

2008-08-17 @ 17:49:09
Postat av: Jonas

Jag skrev en lång spännande kommentar till det här igår men fick bara upp ett felmeddelande. Har hänt flera gånger när jag försökt kommentera dina bloggar. Muppig website.

2008-08-17 @ 18:59:49
Postat av: Jonas

Oh det fungerade den här gången! Jag läste också varelsen igår och funderade ganska länge över vad du menade. Tills jag såg sverkers kommentar idag. Hoppas din utbildning här i linköping blir spännande nu! :)

2008-08-17 @ 19:02:36
Postat av: Shva

Tack tack!



Heheheh, vi har varelser här också. Just nu är de dock begränsade till släktena bananflugor och SSAB-arbetare.



Kan det ha varit FRA som såg att du skrev farliga kodord som 'inte' och 'extramycketketchup', Jonas, och raderade dina inlägg i realtid genom en ny hemlig censurtjänst som de inte berättat om eftersom folk skulle kunna föra ilskna diskussioner i media igen? De måste ha varit i farten redan för två år, för samma sak hände då.

2008-08-18 @ 01:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0