Dagens två citat

"Vad bra att klockan ställdes tillbaka idag. Jag trodde att jag hade sovit till 11:30, men så visade det sig att jag bara hade sovit till 10:30. Det var ju för länge också, men ändå bättre."

"Jag är glad att jag, och alla andra, lever i den här tiden. Jorden har funnits otroligt länge, människor likaså, och det har tagit en obegripligt lång tidsperiod för t ex Metal Gear Solid; Den snillrike riddaren Don Quijote av La Mancha; Born in the USA; Körsbärsträdgården; Watchmen; Den gudomliga komedin och en massa andra storverk att uppstå. Rent sannolikhetsmässigt är det i princip otänkbart att vi skulle få spela våra älsklingsspel eftersom spel ha funnits så extremt kort tid. Och ändå får vi göra det. Det är vad jag kallar bonntur."

- Super PLAY forumet

Kommentarer
Postat av: Endasil

Vill du ha lite sallad? http://content.leenks.com/pics/random44/image036.jpg

2008-11-02 @ 01:27:37
Postat av: Endasil

Den verkar förbjuda direkt länkning, så du får kopiera och klistra in den där länken för att det ska funka. Väldigt relevant topic men. :)

2008-11-02 @ 01:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0