Projekt Insektsinvasion

Linköping infiltreras tydligen regelbundet av insektsarméer, och de siktar på oss människor. Det började med getingarna, som svärmade överallt inklusive inuti mina kläder. Sedan kom flugorna, aggressivt anfallandes ansikten, och sniglarna, enviset migrerande över alla cykelvägar som sedan blev fläckiga av mörka lik. När dessa gett upp var det dags för skalbaggarna, som återigen försökte där sniglarna misslyckats, att ta över de strategiskt vitala cykelvägarna. Något mindre prickar täckte snart den ljusa asfalten. Med undantag av några förirrade spindlar som försöker ta över min cykel har det nu varit ovanligt lugnt ett par dagar... jag undrar vilka som tänker anfalla oss härnäst?

Kommentarer
Postat av: Jonas

What? Insektsinvasion? Någon sådan har jag inte sett... Det måste bero på att de är ute efter dig! Du funderar på varför du inte sett dem på ett tag? De samlar sig... De förbereder en gemensam attack! Snart kommer de och tar dig! ;)

2008-09-25 @ 22:06:55
Postat av: Sve

That's it, inget Linköping för mig :P



Hoppas du inte är uppäten när vi kommer och hälsar på.



Kram på dig!

2008-09-25 @ 22:23:40
URL: http://sverker84.wordpress.com
Postat av: Shva

Det kommer inte vara något kvar av mig...

2008-09-25 @ 23:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0