Drömtydning á la färghink

Precis innan jag vaknade i förrgår, drömde jag att jag hade en rejäl ~20 liters hink med naturvit färg - varifrån jag omedelbart splashade hela innehållet över en vit tapet. Jag kan fortfarande se framför mig hur den lätt korniga färgen träffade väggen. Eftersom jag aldrig drömt något liknande blev jag nyfiken och googlade fram en drömtydning.

Bucket
To see or carry a bucket in your dream, indicates an improvement in your current situation. If the bucket is filled, then it signifies abundance, love and wealth. If the bucket is empty, then it signifies that you will overcome some loss or conflict.

White
White represents purity, perfection, peace, innocence, dignity, cleanliness, awareness, and new beginnings. You may be experiencing a reawakening or have a fresh outlook on life. However, in Eastern cultures, white is associated with death and mourning.

Awesome! Här har vi förbättringar på gång, precis som jag kände. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0