En bredare upplevelse

Det är härligt att spela World of Warcraft med 24" widescreen! HDTV-upplösning och en bild så skarp att den nästan sticker i ögonen. Bra tajming av min gamla 19" att packa ihop lagom till att jag kunde köpa den här för 2000 kr!

Nu är det bara en sak som fattas i mitt hem. Min gamla trotjänare till dator får köra på ett år till (den håller fortfarande!), men musikanläggning är något jag saknar. Har inte kunnat bestämma mig för om jag ska rota fram en ny begagnad förstärkare eller köpa ett helt nytt kit (det har liksom gått ett år nu utan att något hänt). De gamla högtalarna är jäkligt bra, men tar stor plats och är inte särskilt snygga. Den gamla förstärkaren åkte faktiskt med Göran till Falun nyss, där han ska be en bekant kolla om han kan laga det okända felet.

Hej och hå, vad jag har fastnat i det materiella livets bekvämligheter. :P

Kommentarer
Postat av: Mia

<envy>

2009-10-30 @ 22:36:13
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0