Slutligen Blocket-frälst

Jag har hyst en irrationell ovilja att använda Blocket.se, till förmån för rejält Tradera-surfande. Men nu är jag botad! Efter att ha råkat tralla förbi på jakt efter matbord har den slutat som startsida i Firefox, komplett med fyra bevakningar. Det är helt toksmidigt att bevaka flera föremål simultant! Ett annat plus är bara det väsentliga visas, det är inte ett sammelsurium av menyer och bilder som på Tradera. Yatta, nu kan jag skaffa ännu fler grejer utan att behöva lämna datorn!

Mina bevakningar är däremot hemliga... Säger jag för att reta vissa nyfikna personer! Bwahahaha!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag har en fantasy version av civilization 4. Det är rätt coolt med drakar, magiker, crypts och andra mystiska varelser. Den mörka musiken är riktigt skön den också. Nyfiken? ;)

2008-11-13 @ 13:00:12
Postat av: Shva

Sugoi! O(≧∇≦)O

2008-11-13 @ 20:33:40
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Jonas

Nää har du bytt bild där på sidan? Det får du inte göra heller. :) Den gamla var såå charmig!

2008-11-14 @ 13:14:19
Postat av: Anonym

Ooops kom jag på att det där kanske var en bild du

spenderat en massa timmar på att göra själv i syfte

att skapa ett självporträtt av dig själv. Då kanske

den där kommentaren kan få dig att känna dig lite

besviken vilket inte var meningen. Det är en

jättebra bild för att representera ditt utseende.



Det jag gillade med den andra bilden var att den utstrålade en stark känsla av charm och lekfullhet som jag tycker passar väldigt bra in på din personlighet, men som inte riktigt går att representera på samma sätt med en mer realistisk bild.

2008-11-14 @ 13:38:28
Postat av: Shva

Tack för omtanken, men det är inte min bild. :) Den är genererad genom en site jag halkade in på. Jag byter bild ibland när jag blir trött på att titta på den. (^ ^)



Charm och lekfullhet är inte ord jag associerar till mig själv, lol, men den bilden var det onekligen. Självbilden och andras uppfattning brukar ju variera glatt - jag är lite nyfiken på hur du skulle porträttera dig i generatorn! :D



Testa här: http://www.faceyourmanga.it/faceyourmanga.php?lang=eng

2008-11-14 @ 17:40:50
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag är nyfiken på hur du skulle porträttera mig i generatorn. Om jag skulle göra en bild av mig själv skulle jag antagligen göra mig snyggare än jag är i verkligheten. :)

2008-11-14 @ 18:40:14
Postat av: Shva

Det är klart man gör sig lite snyggare (det finns inte så många fula alternativ), det handlar snarare om vilka features och tillbehör som man väljer - det visar hur man uppfattar sig själv. :) Psykoanalys på allt ftw!



Gör ett självporträtt och posta, så gör jag ett av dig också. ^^

2008-11-15 @ 00:54:34
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har gjort ett!

Men jag måste forfarande vänta på den svindyra, konstant upptagne privata konsulenten att lägga in den åt mig...

2008-11-15 @ 23:45:02
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Mia

Heter det "en" kanske...

2008-11-15 @ 23:45:47
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Shva

Jag vill seeee! Jag gjorde en av dig också, ska bli intressant att se om de är lika alls. (^∇^)



Det blir ett om man menar självporträtt, en om man menar bild, osv, så det blir rätt i vilket fall. ;)

2008-11-16 @ 23:33:39
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Offtopic spam: Gå till google, skriv in chuck norris, tryck på i'm lucky knappen. :P

2008-11-17 @ 00:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0