Åh nej

Jag blev sjuk igen! Jag som trodde det äntligen var över. Men tre timmars sömn pga ont i halsen och näsblod på morgonföreläsningen (som jag trots allt gick på) säger liksom emot. Jäkla skit att aldrig bli frisk! Det var ju skönt att träna i förrgår, gjorde mig på gott humör. Men jag mådde dåligt dagen efter och nu är det etter värre. Min kropp klarar ju ingenting! Hur är det meningen att jag ska kunna må bra om jag inte ens får träna lättsamt? Antingen motionerar jag inte och blir helt orkeslös, eller så gör jag det och blir sjuk. Jag blir så arg! Inte finns det något fel på mig heller, sjukvården står som dumma frågetecken som vanligt. Går det inte att påvisa symptomen med enkla metoder så är jag frisk och står där och ljuger. Jävla skit. Jag orkar inte ens laga lunch, så jag tänker bara sitta här med två mackor i magen och spendera så lite energi som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Aww stackars gumman :'(

Vi skulle ta hand om dig och tro på dig om vi kunde! Dumma elaka sjukvård som hatar människor!

klappar och kramar

Vi vill att du ska bli frisk, vi kräver det! Annars får nån ansvarig stå till svars!

2008-10-16 @ 23:57:34
Postat av: Sve

Stackars dig :(



Sjukvården borde leta lite noggrannare!

2008-10-17 @ 15:57:53
URL: http://sverker84.wordpress.com
Postat av: Shva

Jag får lägga in ett klagomål hos allmänna reklamationsnämnden. ;)



Nu blev jag åtminstone ordentligt sjuk istället för att gå runt och smådutta, så min förhoppning är att jag blir ordentligt frisk efteråt.



Det är jobbigt att bo själv just när jag har feber, men det är inte värre än att det fixar sig. Tack för omtänksamheten! ♥ Köpte en hel mangaserie på Tradera (8 böcker) som jag sitter och plöjer, tillsammans med Civilization och konstiga tidningar om snäckor som kryper på undersidan av vattenytan. (^ ^)

2008-10-17 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0