Magsjuka och julkort

Som variation har jag nu fått magsjuka istället. Fick lov att ställa in mammas och Görans besök imorgon, attans! Tur att det är helg i alla fall, missar inte så mycket på universitetet. Hoppas det går över innan tentan på torsdag! Enligt sjukvårdsrådgivning.se (bra sajt förresten) ska jag se till att dricka ordentligt, annars finns det inte direkt något att göra. Tja, jag får vara hemma och roa mig med mina intressen i alla fall! Som bonus sparar jag in pengar på mat. ( ^_^)

Fick hem en katalog från Unicef med riktigt fina julkort. Tror jag ska handla dem där i år igen, så stödjer jag åtminstone ett par fattiga barn i min julöverkonsumtion. :) Vintersilhuetter var supersnygg (I ♥ illustrationer) så den får det bli!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nej det är inte sant o.O

Om jag tyckte synd om dig förrut är det ingenting mot nu! Magsjuka är det värsta som finns typ!

klappar om fast på behörigt avstånd

2008-11-01 @ 10:24:21
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Shva

Jag kan aspirera till martyr! ;)



Känner mig mycket bättre idag faktiskt, så det varade bara två dagar. Jag kunde till och med äta en rejäl frukost idag!



Idag ska jag plugga några timmar enligt planerna, så att jag kan få godkänt på tentan. I övrigt ska jag ta det lugnt med gott samvete! Det är skönt. ( ^ ^)

2008-11-01 @ 12:15:02
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0