Varför barn inte kör datorspel med sina föräldrar

Läst på warpdrive.se:

[ceflower] WOW har skördat ännu ett offer
[ceflower] En kvinna (~40) kom in i butiken med sin son (10?) och köpte WOW.
[ceflower] "Kul spel det där" sa jag till sonen [ceflower] "Näe, det är jag som ska ha det" säger mamman
[ceflower] "Jasså?"
[ceflower] "Jo, han klagar på att ingen någonsin spelar med honom, att han inte får spela i någon bra guild eller något. Så jag tänkte att jag kan ju spela med honom, det verkar vara ett trevligt spel!"
[ceflower] Småpratar lite, visar sig att ungen är typ level 35 och har kört fast.
[ceflower] Nåväl.
[ceflower] Några veckor senare kommer de in igen för att köpa ett gamecard
[ceflower] Jag råkar känna igen dem, så jag frågar lite försynt hur det har gått och om det är roligt att spela tillsammans.
[ceflower] Sonen svarar: "Jo.. det var kul ett tag. Jag är nästan level 50 nu."
[ceflower] han fortsätter: "Men vi spelar inte tillsammans längre, mamma är level 60 och spelar i någon bra guild som jag inte får vara med i"

Bwahahaha! ...En sån mamma kommer jag nog bli.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha den äran och glad/god Valborg!

Elda inte upp dig och sup inte bort hemnyckeln!

2009-04-30 @ 09:59:59
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Sve

Ska du bli mamma? Grattis! :P

2009-05-04 @ 21:52:44
Postat av: Mia

Fick min igår, med massiv mensvärk på köpet. 1 Ibumetin hjälpte inte, 1 ipren på förmiddagen och 1 på eftermiddagen krävdes för att jag skulle fungera.

2009-05-12 @ 22:52:58
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Shva

Det var mig ett snålande med piller, själv trycker jag i mig maximal dos av både Ipren och Alvedon samtidigt för att inte behöva sitta och spy första dagen. :P

2009-05-14 @ 14:33:21
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0