Förkyld

Hur lyckades jag bli förkyld mitt i sommaren? Vad jag bara trodde var det gamla vanliga pollensnörvlandet i förrgår utvecklades till feber, hosta och ännu mer snörvlande idag. Det blev nog inte bättre av att jag glatt var och tränade hårt på gymmet igår kväll, eller att jag väcktes av en utdraget borrande i grannens vägg klockan åtta i morse.

Men tja, då fick jag en god ursäkt att skippa jobbet och sitta och spela WoW istället (vi ska ha labassitentmöte imorgon, men det får jag avstå ifrån). Min helande druid är nu uppe i level 71. Det intensiva levlandet kommer avta från nästa vecka, när jag börjar skolan igen och återgår till enbart helgspelande, men jag tror inte det tar så många veckor till level 80 trots det. Sedan ska jag bli en riktigt bra raidhelare! Det är precis vad vi behöver. Dessutom är det roligt att hela, det är helt annorlunda mot att vara dps. Jag stirrar på de andras livsmätare och bryr mig knappt alls om fienderna. Det kan bli riktigt underhållande att försöka hålla alla vid liv och göra avvägningar i prioritering och vilka spells som ska användas vid varje ögonblick. Har fortfarande en tendens att glömma bort mig själv, efter min livsmätare sitter lite avskilt från de andra, och att overheala för att vara på den säkra sidan. Men så är tankarna inte uncritable på den här nivån heller.

Jag ser inte fram emot att försöka sova med så här mycket ont i halsen, men jag ska gå och lägga mig till slut ändå. Jag misstänker att borrmännen spawnar klockan åtta imorgon också. Är lite orolig för hur bra det kommer fungera nästa vecka, när de ska vara i min lägenhet och byta ut hela köket. Måste flytta alla köksgrejer (och kylskåpet) till kartonger ute i rummet, litet som det är, och laga mat i allmänrummet tillsammans med de andra fem vars lägenheter renoveras samtidigt. Tio dagar ska det ta. Men bara jag blir frisk tills dess så kan jag spendera det mesta av dagarna utanför lägenheten. :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är precis så som du beskriver när man helar! "Vaddå fiender, var det fiender här? Oj eld på golvet, skulle jag ha aktat mig? Jasså är jag död, glömde jag hela mig själv igen?"

Tunnelseende som fan. Det är något man måste öva upp.

2009-08-13 @ 12:47:32
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0