Rastlös

Känner mig både rastlös och seg, har knappt frått något produktivt gjort på en vecka. Men jag är på gott humör! :)

Så vad har jag pysslat med? Kollat på senaste avsnitten av Smallville, riktigt spännande var dem. Läst serier på nätet - just nu arkivet på www.questionablecontent.net - ett rejält projekt på 1318 sidor, och mycket underhållande (tack Mia!). Surfat på skojiga webbsiter i skolan för att jag inte orkat masa mig hem (fast med trevligt sällskap hehe). Letat lite slappt på nätet efter begagnade tvbord. Tänkt på Japan, och lärt mig några nya japanska ord (som jag nästan glömt bort nu). Förberett mig synnerligen halvhjärtat för tentor och oppositionseminarier (den förra gick trots detta utmärkt, den senare är svintidigt imorgon). Inte tränat en enda gång, med undantag av en del mördande tung möbelbärning. Sovit, typ.

Tja, vad gör man? Jag har förtjänat rätten att slöa, duktig som jag varit med alla kurser avklarade inklusive ett par VG:n. Så jag tänker fortsätta ett tag till!  (^ _ ^) / ~~bye

Kommentarer
Postat av: Sve

Låter skönt att du får ta det lite lugnt, bara sitta och slösurfa i skolan... inga måsten :)



Man kanske skulle börja plugga it-säkerhet eller nåt :)

2009-01-17 @ 16:34:06
URL: http://sverker84.wordpress.com
Postat av: Mia

Jag kommer inte på en endaste sak att säga :o

2009-01-20 @ 11:31:01
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Mia

Klapp klapp!

Du har fått VG, du har fått VG!

Fick du det på den där programmeringskursen som hälften blev icke godkände på?

2009-01-21 @ 22:49:21
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Shva

Japp... vilka loosers. ;)



Men nu är det motsatta roller med grammatiken, många verkar komma ihåg mer av den från högstadiet/gymnasiet än jag gör. Jag var minsann totalt ointresserad då med, och förträngde rask alltihop efter proven! Inte trodde jag att jag någonsin skulle använda just de kunskaperna igen. ^^

2009-01-24 @ 13:44:34
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0