Vårväder

För att fira mitt inköp av dyra eccologiska vårskor igår beslöt sig naturen att ställa till med snöblaskoväder. 1-0 till naturen!


Mitt fönster


Det syns visserligen inte på bilden, men det snöar för fullt där ute, och smälter så fort det rör vid något. Till exempel mina ögon när jag cyklade till skolan. På hemvägen kom jag på den smarta idén att använda paraply! Det blåste visserligen lite mycket, men snön virvlade inte upp längre än till näsan. 1-1 till mig och naturen!

Nu ska jag inte ge mig ut mer idag. Spenat, potatisbull och Doctor Who-dags! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Spenat ok.

Potatisbullar är djävulens påfund!

Jag kan inte säga om det är såna eller lök som är det mest jävliga som finns!

Men du får med beröm godkänt för Doctor Who!

2009-03-27 @ 14:34:25
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Shva

Där har du har fel. Potatisbullar is teh shit, och framför allt är de lätta att värma upp från frysen! Jag kan göra potatisbullar med lök åt dig nästa gång vi ses. ;)



Men Mia, hjälp! Jag har blivit helt Doctor Who-obsessed! Det är värre än WoW! :O Jag blir helt förtvivlad av att tänka på att de snart tar slut. Vad ska jag göra då med min fritid!? Aaaaah! Mer Doctor Who, BBC, genast! Nu!

2009-03-28 @ 13:51:43
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Mia

Det kanske vore bäst om du lät doctorn titta på dig, ett beroende värre än WoW måste vara extremt.



Vi har 5 avsnitt kvar! 5! Jag kommer gråta!



Och ärligt talat, är han inte det sexigaste som gått i ett par (vad det nu är för storts) skor! Gode gud, hans ansikte, hans minspel 'drools', hans djup och känslor.



Vilket avsnitt/säsong är du på nu?

2009-03-28 @ 23:18:06
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0