Ambitionen på bottennivån

Blargh, helt omotiverad att plugga. Speciellt när det innebär att läsa långa stycken i tjocka, tradiga böcker. Men även annars. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Mindre feber, trötthet, huvudvärk och ont efter tandoperationen skulle nog hjälpa. Kanske inträffar någpn dag. Stannar hemma imorgon, det är ändå bara ett ickeproduktivt seminarie som jag inte förberett mig till. Får ta smällen med att skriva en helsidesdiskussion om kognitiv modellering istället. Avskyr att delta i något där jag inte lever upp till kraven. Avskyr att befinna mig bland människor över huvud taget just nu. Har ingen ork till att hålla uppe skenet av en trevlig, tillmötesgående, duktig flicka... blaha, blaha. Egentligen vet jag ingenting, kan ingenting, vill ingenting. Världen får hitta någon smartare människa att piska runt ett tag. Själv tänker jag fortsätta med dagens inproduktiva plan, dvs att läsa goda böcker, surfa planlöst och kolla på tvserier. Det är jag mer än nöjd med. Ibland erkänner jag mig helt ambitionslös.

Kommentarer
Postat av: Sve

Låter som det går lite upp och ned för dig :(

Men vi stöttar dig, om än på distans och med våra sinnen.

Hörde av nån att även svackor är utvecklande... det var nog på Cillas blog. Cillaeriksson.blogspot.com

Ta hand om dig!

2009-11-18 @ 21:10:44
URL: http://sverker84.wordpress.com
Postat av: Shva

Tack!

2009-11-19 @ 13:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0