Serpent Fury

Jag är härmed lycklig medlem i WoW-guilden Serpent Fury! Dag 1 fulländades med en räd i Ulduar 10. Lätt överväldigad av att vara där för första gången i ett team som effektivt plöjde igenom bossarna, har jag inget minne av namnet på de som vi begravde. Bara två dödsfall på vår sida, den ena av mig som inte hann undan en överdimensionerad skottsalva från ett plåtmonster. Trodde faktiskt inte att jag var redo att hela i Ulduar, men tydligen var alla nöjda. Speciellt jag som fick en ny hjälm och mantel plus två frostlotusar. De är verkligen ett gäng trevligt folk, uppriktigt måna om att jag och Endazil ska trivas. Det låter roligt när de pratar i Ventrilo också, hehe. Jag ska plocka fram min mick och bidra nästa gång. Nu är pug-räderna förpassade till det förflutna!

Känner mig redan hemma! Första gången jag känner mig glad på flera veckor, härlig känsla. :3

Kommentarer
Postat av: Mia

/cheer

2009-10-04 @ 20:21:05
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag fick ett trevligt första intryck av guilden också! Ser fram emot att raida med folket. :)

2009-10-05 @ 10:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0